بهینه‌سازی سینما فرهنگ برای میزبانی در فیلم فجر ۴۳ «کافه این» در شبکه «تماشا» تماشایی می‌شود اکران‌های محرم از انحصار غیرمتخصصان خارج شد دوبال پرواز زبان فارسی پخش «منو ترک نکن» سریال خارجی جنایی جدید، از فردا شب (۵ مرداد ۱۴۰۳) جزییات برنامه محسن شریفیان برای موسیقی ایران و عمان در مسقط از کتاب شعر «دیو و دیوانگی»، اثر محمدباقر کلاهی‌ اهری، رونمایی می‌شود «درون بیرون ۲» پرفروش‌ترین انیمیشن تاریخ سینما شد «قفس» روی صحنه «شمایل» می‌رود + زمان اجرا بازدید «پیمان جبلی» از پشت صحنه سریال «طوبی» صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۳ فیلم‌های سینمایی آخر هفته تلویزیون (۴ و ۵ مرداد ۱۴۰۳) + زمان پخش کتاب «مناقشه قره باغ، از آغاز تا پایان» منتشر شد دومین جشنواره سرود فجر بسیج خراسان رضوی برگزیدگان خود را شناخت  رونمایی از ۸ بازی قرآنی در مشهد (۳ مرداد ۱۴۰۳) مستند‌های ورزشی در شبکه امید + زمان پخش رئیس هیات انتخاب و داوران جشنواره فیلم‌های ورزشی مشخص شد
سرخط خبرها

آغاز نمایش «فرانکفورت ۸ صبح» با بازی نیما شاهرخ‌شاهی + زمان اکران آنلاین

  • کد خبر: ۲۱۲۷۴۷
  • ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۸
آغاز نمایش «فرانکفورت ۸ صبح» با بازی نیما شاهرخ‌شاهی + زمان اکران آنلاین
اکران آنلاین «فرانکفورت ۸ صبح» با بازی کاوه سماک‌باشی و نیما شاهرخ‌شاهی از ۹ اسفند ماه آغاز خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ «فرانکفورت ۸ صبح» عنوان فیلمی به کارگردانی و تهیه‌کنندگی محمدرضا یکانی است که از ۹ اسفند ماه در پلتفرم «فیلم ناب» به صورت آنلاین اکران می‌شود.

همچنین مراسم افتتاحیه این فیلم ساعت ۱۶ روز گذشته یکشنبه ۲۹ بهمن ماه با حضور عوامل و بازیگران و جمعی از هنرمندان در سالن سینما تیراژه ۲ برگزار شد.

سیدجمال ساداتیان، ایرج محمدی، حشمت آرمیده، علی رامشه، آوا دارویت و مجید مشیری به همراه محمد شهبازی و سعید شهبازی مدیران این پلتفرم از جمله مهمانان حاضر در این مراسم بودند. در پایان این مراسم از تعدادی از بازیگران و عوامل پشت دوربین نیز تقدیر به عمل آمد.

«فرانکفورت ۸ صبح» در ژانر معمایی و اجتماعی داستان رویا دختری جوان را روایت می‌کند که قصد مهاجرت به کشور آلمان را دارد. او با پسری به نام شایان آشنا می‌شود و این آشنایی سرآغاز اتفاقات دیگری برای رویاست.



رایحه تیموری، کاوه سماک‌باشی، نیما شاهرخ‌شاهی، منصور صوفی، قاسم حبیب‌پور و آرمین طولابی بازیگران این فیلم هستند.

دیگر عوامل اصلی این پروژه عبارت هستند از فیلمبردار: رسول خدابنده‌لو، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: امیرحسین غفاری، تدوین و صداگذاری: علیرضا مهان، آهنگساز: علی محمدپور، صدابردار: یوسف رضا مرادی و چهره‌پرداز: فاطمه جباری.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->